07 August 2007

brown paper bag


incredibila puterea unei pungi de hartie. it can make or brake a reputation (altfel nu inteleg folosirea ei pe post de poseta sau sacosa). rolul unei pungi de hartie este simplu, te ajuta sa iti duci cumparaturile de la magazin, acasa si dupa caz sa fie reciclata sau aruncata.

faptul ca unele sunt folosite pentru a arata ca ne facem cumparaturile de la magazinul X means shit. dar asta se aplica pana mai de curand doar pentru haine, or so i thought pana cand am avut ocazia sa aud discutia unei cliente cu vanzatoarea de la carturesti

da, pungi din-acelea de hartie nu aveti sa-mi dati ca mi-ar fi fost mai usor sa duc cartile asa. (a se citi, plasticul nu se asorteaza cu imaginea mea) hmm, daca nici voi nu aveti, ce pretentii sa mai aiba omul de la altii

vanzatoarea se tot scuza, eu radeam, tipa isi blestema ghinionul

sursa foto

No comments: