28 May 2008

esti unic la fel ca toti ceilalti

ok, recunosc cand am auzit ca am nascut un nou blog de lamentari, ego-ul meu a luat-o personal si pregatea din toti porii un bine ca esti tu destept. cumva am sarit peste, being the better person that i am

totusi, in ultima vreme mi se pare ca toti cei care scriu pe blog diverse chestiuni si sunt de varsta mea au acelasi stil de a scrie, un fel de razvratire pasiva. variantele sunt doua, ori a trecut prea mult timp de cand mi-am verificat eu serios feed-urile si acum mi se pare ca..., ori ne uniformizam cu totii incet, incet din diverse motive

sunt singura cu capsa pusa sau mai exista si altii asa tembeli ca mine?

7 comments:

Anonymous said...

dap bolgosfera este locul perfect pentru refulari si vendete virtuale

doar pt ca nu esti singura nu inseamna ca nu te apreciem :D

Tom said...

eu sunt cu capsa deschisa, ca deja m-au invadat temperaturile

Anonymous said...

buey, tu esti emotiv (asta ca sa evit folosirea unui recent cliseu)

pinky said...

sper ca nu te referi la cel cu pizza? ca deja m-am saturat de cati oameni au descoperit bancul minune in ultimele zile

Tom said...

pt chestia aia prowler te scot din blogroll..vaaai, nu imi revin

pinky said...

ok, poate chiar esti emo

Anonymous said...

leave tommy aloone, just leave him aloone, please!