21 August 2008

cool as ice

daca mai citesc un rant legat de motoare o sa incep sa cred ca ar trebui sa fie ilegal sa fii anticool. numai plangeri suave legate de cum isi pierd ei timpul, banii si nervii intr-un loc dominat de pusti emo care ocupa umbrarele...

slava domnului sunt suficiente alte locuri in oras unde sa se duca toti astia care urasc motoarele si care au impresia ca se vor contamina cu "urbanism" si vor deveni "tres-cool" daca vor respira acelasi aer cu cel de pe motoare.

alternative exista, aparent bani exista, asa ca as prefera sa nu mai mergeti seara pe motoare si noaptea sa plangeti in bezna ca ce naspa a fost. btw, nici eu nu ma omor de dragul motoarelor, dar cand nu am chef, ma duc in linistea mea in alt loc

4 comments:

Anonymous said...

viata grea,probleme multe...

Tom said...

nu imi place pe motoare. asta e

Tom said...

dar daca stau bine sa ma gandesc e ok. dar tot nu imi place

pinky said...

:) lasa domne ca de acum mergem in baraka