16 October 2008

eu nu inteleg brieful asta

el: vai ce golden retriever dragut

eu:merci, pacat ca-i negru

si daca tot suntem aici, am si eu o nedumerire astia de dau cu sapa, asa se nasc ei idioti, sau e de vina conjunctura, altfel nu-mi explic cum de cred ei ca fac impresie prin fluieraturi, papuse, pupici, pss pss si ce alte constructii de troglodit le mai trec prin minte

si doi, ce este in capul lor cand se opresc din ceea ce faceau, daca nu taiau frunza la caini deja, si te fixeaza cu privirea pana cand iesi din raza lor vizuala... ca doar nu o sa te topesti instant sau sa cazi hipnotizata

app, cine stie cat dureaza sa asfaltezi o strada?

5 comments:

Tom said...

mai ai pana la nivelul meu; nivelul bmw

Anonymous said...

lasa mai ca peste 100 de ani n-or sa se mai uite la tine si atunci o sa-ti para rau :P

Pinky said...

e ca in reclamele pt detergent Bonux si salam Victoria.. tu nu esti in targetul omului ce da cu sapa :)

pinky said...

phew, cineva cu o explicatie decenta si la fel de ... pinky? :)

Pinky said...

tu esti cu p mic.. zic ca asta face diferenta ;)