08 January 2009

de la munte

am ajuns de o zi, mi s-a zis ca m-am intors cu toate frustarile in forta. am carcotit din primele trei fraze si mi-am multumit prietenii pentru ca nu m-am schimbat desi am mai pus un an la calendar

si acum pentru toti istetii care se opresc in capatul cozii la telescaun ca sa stea sa admire frumusetile partiei, felicitarile mele si numai urari de bine

si un mic sfat pentru cei care intra in coada la telescaun, dar se opresc pe la jumatatea distantei pt ca au realizat ca nu sunt si prietenii lor cu ei, mergi mai departe sau iesi din coada, nu bloca trecerea celorlalti

apropo, voi astia de fumati in telescaun huoooooo

5 comments:

Pinky said...

'nteleg ca telescaunu a fost the main attraction of the holiday? :P

pinky said...

nu, a fost doar locul unde acumulai nervi care sa te tina cat toata partia

Tom said...

un singur raspuns: lagavulin

Independenta Dependenta said...

nu se poartă zen anu' ăsta, cherie?

pinky said...

cel putin nu in sezonul iarna 2009