07 June 2009

sa zicem ca...

inca nu m-am hotarat ce ma enerveaza mai rau cand astept metroul, "simpaticii" care ma iau cu papuse si pss-psss sau paznicii de la metrou care ma iau cu papuse si pss-pss. hmm, grea alegere

eu am vrut sa pun niste poze online, dar online-ul nu a tinut cu mine. am ajuns sa stiu erorile pe de rost (desigur acum face misto de mine si mai primeste cate un zip din cand in cand, ca sa-mi faca in ciuda)

printre skill-urile dobandite peste ani se numara si mega-uber-abilitatile de dat print-screen. asta pentru ca fara print screen e ca si cum nu s-ar fi intamplat niciodata

am fost la paris si drept dovada am doar o agrafa gasita pe jos. total neimpresionant

urasc firefox 3 ceva mai mult decat firefox 2.ceva (desi cred ca 2.ceva are destule sanse sa il depaseasca pe 3)

am dezvoltat o oroare fata de lucrurile facute in romania, tara "cu potential" dar ratata. pentru detalii, lasa-ti un mesaj dupa semnalul sonor

la cati bani arunc pe prostii, tot simt consumismul din jur. dar hey, o viata avem, plozi nu crestem si nici intretinere nu platim, asa ca ne putem permite niste excese, gen o noua pereche de shoesi (ca si asa nu mai avem loc de depozitare si tre sa fugim pana la ikea-taramul hot dogilor la un 1 leu)

am nevoie de o vacanta, nu reusesc sa functionez cum ar trebui

No comments: