11 December 2007

erm, mai bine stateam la paturica

cine a zis ca snowboarding-ul nu este un sport extrem sa se caute rapid! si cine a spus ca nu este mare chestie daca mai cazi din cand in cand, sa se caute si el!

deoarece, nici dupa 2 zile nu pot sta drept in scaun si misc alternativ suspendatul pe o fesa pe scaunel. si, partea cea mai sadica, merg si weekend-ul ce vine sa ma arunc la vale calarind o placa verde ce fuge singura de sub picioare

p.s. tot weekend-ul acesta am ancorat si prima vanataie de cand "practic" cazutul pe partie, ca tot ma intreba grig daca am mai patit-o

4 comments:

Anonymous said...

las' ca-i bine-asa. mai bine sa o ancorezi pe partie decat acasa in colt de masa

pinky said...

da, am vazut eu intr-o reclama la batoane de ciocolata ca 9 accidente din 10 au loc acasa, probabil pe langa o masa

dar eu am nimerit exact ala, 1 accident care are loc pe panta abrupta :((

prowler said...

daca te intorci de pe partie fara vanatai, ai fost degeaba :D

pinky said...

grig, doar pentru ca unii dintre noi s-au ales cu o alura de dur in urma unei intalniri neprevazute cu cei 5 fantastici hard as ice, asta nu inseamna ca trebuie sa ne imprietenim toti cu ei :))

btw, how's your lip?