brand loyalty in romania este tare ieftin. cel putin daca vrei sa te iubeasca si sa te viseze in somn hoardele de gospodine care blocheaza circulatia sambata dimineata.
carrefour a gasit raspunsul. le momesti pe fumei cu produse cosmetice si prostioare de fiecare data cand are ocazia si cum am imprumutat sarbatori si de la altii, atunci carrefour o tine intr-o sarbatoare.
fumeile au decis sa vina la carrefour cu ocazia onomasticii ca au auzit ca de sf ion s-au dat niste papucei draguri la ioane. ionii probabil ca injurau printre dinti in parcare. de acum, nu mai ratam nici o sarbatoare, deoarece ofcourse ca le magic hypermarket are o promotie ceva de ziua sfantului fierbator de oua protectorul ceainicelor roz. si stiu ca face asta ca doar am ramas blocata in traficul de la iesire, barbatii nu. putin i-a interesat ca se dau cosmetice, tinute de relaxare (muhaha, orice trebuie ferchezit cumva, pana si un banal trening) sau sapunele mici.
pana una alta, daca vrea sa pastreze asa clienti importanti ca mine care vin la carrefour pt mancare pt pisici, ceva gel de dus, deo sau sampon, lapte sau cioco sa binevoiasca sa mai prelungeasca nitel programul sau sa se gandeasca la un sistem de livrari
acum, sa verificam calendarul ca sa descoperim urmatoarea sarbatoare. poate mai avem sansa sa castigam un pliculet de zahar sau un varf de creion la promotie
17 March 2008
in the words of the crazy cat lady
Labels: idei blonde
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment