17 December 2007

blonda wannabe

cand am fost prima data la schi, m-am lovit cu gatul in gardul de la predeal... trei zile nu am inghitit nimic

asa ii zice acum la dieta, te-ai lovit

merge prea bine cu cantitatea de suvite blonde imbracate in roz care glisau sublim pe partie. acum, sunt departe la a ma pricepe la datu' cu placa and stuff, dar macar nu sunt precum un m&m isteric care tipa ca din gura de sarpe in apropierea zapezii

cele mai simpatice sunt cele care alcatuiesc trenuletul de saniute, au aceea tendinta inconstienta de a-si arunca mainile in aer atunci cand se apropie un damb de zapada- se gandesc ca asa or sa fie mai aerodinamice, se vor transfera in galinacee salbatice si isi vor lua zborul, sau asa au vazut ele ca trebuie sa arate un damsel in distress

whatever. in alt haos de idei, va recomand straja, din all my tiny heart (desi se ajunge greu) si urasc teleski-ul (prietenii stiu de ce)

3 comments:

Anonymous said...

so, daca eu nu stiu de ce inseamna ca nu-s prieten?:D

pinky said...

urca-te in teleschi si afla, cu placa in picioare, nu pe schiuri

pt ajutor vizual arunca un ochisor aici
http://metropotam.ro/blog/2007/12/art0805915337-Partia-si-teleschiul

Anonymous said...

da-mi orice teleschi si beleste ochii cum face un profi treaba asta :)