27 December 2007

se poate si altfel

am mai auzit cum ca in austria se schiaza foarte bine, ca au grija de partii, ca e zapada mai alba, gheata mai moale, panta mai lina, vinul mai vin si strudelul mai strudel, dar acum stiu ca este asa and i love it

mic sfat totusi, cand sunteti incepatori ca mine pasionati de parcurs partii si cu fundul si cu cotul si cu nasul si cu capul, interesati-va din timp de partiile destinate incepatorilor si ignorati-i pe prietenii de nadejde care stiu ei partiile si te asigura ca e panta super lina si ca nu sunt hopuri. ignorati-i inainte sa alarmati populatia pe schiuri/placi prin strigatele disperate si un nor mare de zapada

si preturile sunt mai mici ca pe la noi, sincer. adevarat ca trasport+cazare+mancare+ski pass+ceva cumparaturi te costa mai mult decat 4-5 zile in predeal, dar daca faci derapaje in poiana, tot acolo ajungi cu bugetul

me hearts snow now and me hearts placa verde cu cap de dino pe ea :)

4 comments:

Anonymous said...

vreaaauuuu si eeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tom said...

cum e in belgia acolo, e vin fiert? vreau si eu strudel cu mere :)

Anonymous said...

sincer, mie nu mi se pare mai ieftin ca in Ro, poate cel mult la fel de scump. e mai ieftin doar daca iti iei o sessionkarte or something, pt toata iarna. Altfel o dupa-amiaza costa 25e. Un pranz pe partie costa ~13e/persoana (friptana, vin fiert si o gogoasa). Ce-i ieftin e skidepot, care-i gratis :P. La ce ne depasesc insa este la calitatea partiilor, diversitatea lor si la cozile semnificativ mai scurte. Probabil ca lumea prefera Austria pentru simplul fapt ca ne-am saturat sa stam cate 20-30 de minute la coada la telecabina ca sa ne dam apoi pe bolovani sau iarba (deoarece responsabilii cu partia prefera sa stea cu tuica in nas decat sa scoata ratracku din garaj).
PS: daca nu mi-ar pune zahar in vinul fiert ar fi si mai bun.

pinky said...

in belgia acolo prin vestul austriei e tare bine :P

@grig ti-am yis sa vii si tu, dar tu nu, batman, batman raman in romanica sa merg la sinaia. e foarte misto si merita sa mergi

@ zgarie-branza-asta-de-imi-sufla-in-ceafa-acum daca nu cedezi tentatiei fitelor de primavara-vara cred ca iesi la fel ca la noi in plin sezon, un 350-400 fara cumparaturi la zara