11 December 2007

pimping is so yesterday, emote my life is the new-old-new

de la cei care mi-au adus in viata si in fereastra de chat urmatorul emoticon =; aka cat paw on the face (element inspirat de aici- daca elimi implauzibilul final, este 100% real, trust me stiu despre ce vorbesc)

vin si urmatoarele afirmatii : nu am emoticon cu botic + pe bune.am multe expresii pe care nu le regasesc in emoticoane.as putea sa ma fac consultant la astia

this is so cute. adica, dupa ce ca mi se pare foarte naspa ca am ajuns la situatia in care nu mai vorbim decat pe mess cu unii oameni, pai daca ar pune emoticoane pentru toate starile pamantului, atunci am abandona total discutiile in real life (pe care le mentinem cu scuza ca este altfel sa vorbesti fata in fata, iti dai seama mai bine de cum se simte respectivul)

oricum, pare o idee buna. uneori >:P sau X( just doesn't cut it. acelasi lucru se aplica si pentru :X sau >:D< (ultimul suckeaza rau)

va :*

3 comments:

Anonymous said...

hai ca am ajuns sa fiu citata.tre sa dau o fuga la OSIM :)

prowler said...

i like >:D<
:(

pinky said...

mie mi se pare a very poor substitute for the real thing. si atunci cand ai nevoie de o imbratisare sau cand ai vrea sa oferi una, bagi liniutele alea care imi ridica parul pe ceafa- hate it