13 January 2008

my last 7 days

  • o noua expresie a prins contur printre amatorii de discutii tip licean primavaratec cu hormonii in delegatie, anume pot sa te vizualizez putin (diseara)
  • cica videanu primarul primarilor a avut un vis urat si lunea trecuta s-a gandit sa scoate la lumina o minunata hotarare care permitea accesul pe strazile urbei doar masinilor care asigura servicii (gunoierii, politia, ambulantele si pompierii) si motorizatelor 4X4. aka hotararea de smecher, dar s-a razgandit, probabil ca avea vreun prieten cu maseratti fara tractiune integrala si respectivul trebuia sa isi ridice blonda de la cosmetica
  • am pasit cu frica in san ca voi fi strapunsa de un turture mai viteaz. din fericire nu a fost cazul, dar nici nu am umblat pe sub stresini
  • 2 saptamani in patrii straine si nu am avut asa zapada, in schimb aici nici nu puteam sa ajung la tomberon fara sa ma echipez pentru un eventual ocol pe la polul frigului
  • acum vreo 2 zile cismigiul arata superb, alb si luminos. fara poze ofc pentru ca atunci cand se isca un moment kodak eu am grija sa uit aparatul foto acasa
  • mi-am pus in minte sa imi cumpar bocanci, apoi mi-am adus aminte ca am bocanci in mint condition. atunci am zis ca imi cumpar ghete, apoi am vazut ca modelul care imi place costa cat o pereche de picioare noi. am zis ca renunt la fashion victisme si aman cumparaturile fara rost. asa ca mi-am luat o pereche de tenesi (stiu merg perfect cu stratul abundent de zapada)
  • ma asteapta vremuri grele. ce fac eu? petrec timpul ca si cum nu as stii nimic, long live frecatu de menta online
  • am o restanta, o sa ma ocup de ea, poate arunc si poze. e despre belgia ;)
  • de ce e femeile proaste si cum ne fac unele de rusine in public:doua individe branduite cu cizme aurii, urca agale scarile la metrou. un copil trece in fuga pe langa ele si o scutura de praf pe una, care zbiara melodios
uitate ba coaie, pe unde mergi... in pula mea

coaie a ramas fermecat de cantecul sirenei pana cand a venit mamica sa il ia departe de influenta nefasta
  • am descoperit ca sunt anumite lucruri care ma deranjeaza la un bun prieten, lucuri care ma fac sa ma indoiesc de calitatile sale
  • cineva mi-a zis o minciuna, desi nu era cazul. putin imi pasa daca da sau daca nu
urania a zis ca o sa am multa creativitate saptamana asta, din lipsa de scrieri inspirate tind sa cred ca trebuie sa isi reverici astrograma sau whatever foloseste ea

4 comments:

Anonymous said...

bah da tu o cam arzi la genul misogin. ani de zile lumea te acuza ca esti feminista (doar eu am zis ca e complete bullshit, ca de fapt ti se rupe de femei, tu doar vrei atentie) si acum incepem sa vedem cum esti cu adevarat. that's nice and all, dar daca esti de acord cu noi cum dracu mai avem discutii in contradictoriu??

pinky said...

hei, i stand true to what i believe in when it comes to feminism :)

dar totusi, uneori cred ca barbatii sunt misogini doar pentru ca exista trei dude care strica ploile si pentru restul

Anonymous said...

Da, nu te-am acuzat ca ti-ai schimbat pozitia in ceea ce priveste feminismul. Ca o misogina adevarata probabil ca te scarbeste pana in adancul sufletului orice miscare de independenta a femeii. E ok, Gina, we still like you, chiar si asa intoleranta cum esti. Dar daca zici ceva rau despre mine o sa te ma simt discriminat pentru ca sunt negru :P

pinky said...

hah, eu sunt toleranta in persoana, numele meu mic este toleranta, in caz ca nu stiai