16 January 2008

of, galeria mea

duminica, la intrare in galeria 3/4 ma opreste un nenea care dupa tonul folosit era responsabil cu buna desfasurare a activitatii in incinta.

domnisoara unde mergeti?

sa vad expozitia
ce expozitie, ca noi nu avem
andrei pandele... fotografii interzise
nu avem
nu este aici galeria 3/4?
ba da
si nu este expozitia lui andrei pandele de fotografie

nu, incercati mai sus la 4, ca acolo e dan perjovschi
stiu, dar eu vroiam sa vad expozitia lui andrei pavele
nu avem

nu avem, nu avem... bine. plec. pe cladirea tnb-ului este un banner mare care anunta expozitia, andrei pandele, fotografii interzise si imagini personale, galeria 3/4. ceva mai jos era si programul, in care ma incadram perfect, cam ca in vizitele la secretariat

astazi, ce imi zice o prietena pe im

si eu am avut azi o surpriza nasoala cu o tipa de la o galerie: s-a ridicat brusc si mi-a zis ca tre sa-si ia fasolea de la mama
eu am inlemnit pur si simplu si am baiguit "e urgent?" si ea a zis, "da, am facut comanda"
asta se intampla pe la 2 si la galeria simeza

vai si amar de fundu nostru cu asemenea curatori sau cum le-o zice celor pusi sa pazeasca integritatea fizica a expozitiilor

2 comments:

Anonymous said...

nu li se spune curatori degeaba m\\.
apropo, ca tot suntem pe subiect cu arta, ai vazut ca au refacut fatada lui sava? arata ca nou acum si scrie si Colegiul National Sf. Sava mare pe el si nu e nici de prea mare prost gust. Daca esti deprimata da o fuga pe acolo si poate te binedispui :P

pinky said...

am trecut acum ceva timp pe acolo si era plin de schele si eu incercam sa spun cat de fain arata liceul meu

si daca sunt deprimata, sava nu este my pick-me-up. nu acum cel putin