23 October 2007

amintiri din copilarie

mi-am adus aminte de un lucru pe care mi l-a spus acum mult timp cea mai buna prietena a mea (daca tot era cea mai buna, putea sa fie mai rasarita tot timpul si sa nu scoata astfel de penibilitati, dar fie)

intr-un moment de depresie, frustarea si rautate (banuiesc) scoate urmatoarea mirabolanta afirmatie pe tine te plac toti tipii cu bani si continua cu uf, de ce nu poate si vali (n.r. prietenul ei) sa aiba la fel de multi bani ca prietenul tau

de draci baltati! la asemenea debitatii, a meritat din plin un raspuns logic si bine argumentat. pentru faza asta nu o sa o iert prea curand, nu pentru ca m-as simti jignita, ci pentru ca am vazut la ea ceva ce nu-mi place (faptul ca este materialista)

just in case, pe mine ma place toata lumea si nu am ajuns inca la stadiul in care sa stau sa imi aleg amicii si iubitii pe seama portofelelor

6 comments:

Anonymous said...

ai pus un ''inca'' acolo...

Tom said...

dada, la el ma uitam si eu un pic ciudat

pinky said...

ce spirit de observatie acut aveti voi doi, noroc ca ma cunoasteti si stiti ca este o intamplate :D

celălalt said...

Eu nu te plac..si stii asta:)

pinky said...

vezi ca eu sunt responsabila cu achizitia cadoului de ziua ta asa ca poarta-te frumos cu mine :D

Anonymous said...

pha, asta explica de ce nu mai iesi la bere cu noi. nu suntem destul de bogati, eh?
lasa gina, cand nu o s-a mai ardem prin mes amis sau argentin si o sa ne creasca si noua actiunile pe care nu le-am cumparat inca, te anuntam. pana atunci continua sa iesi cu bancherii si managerii aia cu care te simti tu atat de bine si nu mai incerca sa te scuzi. :P
apropo, este demential faptul ca nu numai ca iti speli rufele in public dar le si usuci si le si calci acolo. stim cine e prietena ta cea mai buna asa ca puteai sa incerci sa ii ascunzi mai bine identitatea :D o sa incerc sa nu te supar pe viitor ca s-ar putea sa ma loveasca dezastrul ;) get it? am facut o gluma :P