25 October 2007

suspect de intolerant

rare sunt ocaziile cand dezvolt o antipatie fata de o persoana pe care abia o cunosc. totusi, noua aparitie in teritoriul zen al biroului ma face sa-mi dezvolt latura de criminal-sociopat... nu vreau decat sa ii dau un scaun in cap

si eu sunt semi-peaceful de cele mai multe ori, dar parca tipa asta are ceva care nu se aseaza cum trebuie, se poate sa fie de la faptul ca nimic din ce glumeste nu mi se pare amuzant? sau ca pufaie singura langa mine?

psihoza ma asteapta cu drag, as prefera totusi sa o mute in alt colt al biroului. oricare alt colt

4 comments:

Tom said...

vezi ce se intampla daca nu mai stau eu in stanga

pinky said...

puteai sa stai si in cap jongland si tot nu ar fi bine. there's something wrong about that chick

Independenta Dependenta said...

mă fac că nu înţeleg despre ce vorbiţi aici şi vă anunţ că aveţi o leapşă de la mine :D

Anonymous said...

hmmmm...intriguing...