23 October 2007

revelatia zilei

ma uitam fascinata la crangul de colege dispuse armonios de partea cealalta a mesei. fascinata pentru ca semanau cu o turma bine aranjata, aprobau si dezaprobau in cor, se hlizeau, susoteau si chicoteau impreuna, la toate glumele lipsite de sens ale profului

si am avut parte de aceste fenomen meterologic dubios timp de doua ore. punctul culminant a venit cu aw, uh, ce dragut, awww la vederea unei fotografii cu un catel

cand am intrebat-o pe colega de langa daca astfel de fenomene au loc des, a tinut sa ma anunte ca ma prind mai greu...

acum ce sa fac, sa ma bucur ca eram de partea corecta a mesei. sa ma sperii de revelatiile pe care le am in cadrul unui curs de copywriting sau sa plang ca si eu tot fata sunt?!?

3 comments:

Independenta Dependenta said...

God dammit! Şi eu am opţional de PR bancar :))

Anonymous said...

esti fata?!...and I thought pinky was...awwww :))

pinky said...

haha, cine te-a pus sa te duci la 8 la scoala, cand poti veni lunea de la 2 sa te uiti in gol la ecranul televizorului. ntz ntz

and no, pinky is not... awwwwwwww :))

:P