08 October 2007

exact

nici nu ma asteptam sa ma tin de blog... dar sufar momentan de nerenuntare si il mai chinui putin

scurt si la obiect:

1. in vacanta asta m-am facut turist de meserie timp de 3 saptamani si a fost bine, atat de bine :)
2. nuntile sunt in continuare naspa, daca am noroc nu mai dau de una prea curand
3. dupa ce am fost invidiata de prieteni pentru ca lucrez (numai ei stiu de ce...), am ajuns sa pierd vremea visand la un timp cand nu aveam job si faceam ce vroiam
4. am ajuns intoleranta la cei care stau pe invisible pe ym si ma agaseaza cu probleme existentiale de tipul unui link pe youtube. daca esti pe invisible stay there
5. muse a avut un super concert sambata. aceeasi opinie o are si tipul care statea langa mine si care era entuziasmat deoarece show-ul este exact ca la hbo si toti au un aer asa sofisticat, in special tipul in dungi
6. siab-ul de anul asta a fost un big-no-no. nu au adus masini interesante, fetele nu erau dragute si nu am putut intra in nici o masina care imi placea

si scoala a inceput cu tot cu (razboiul) discutiile amicale purtate cu secretarele

3 comments:

Tom said...

exact exact :)

prowler said...

lol muse la hbo? poate i-a confundat cu depesmod ..bleh :P

pinky said...

era in mare forma in seara aia, a scos numai porumbei cu fundite tot concertul

he made my day