07 February 2008

de la soferul kamikaze ascultare

uite bah, si blonda si se mai si uita in oglinzi. o bila alba de la mine

adevarul este ca nu pot sa stau indiferenta cand prietenii mei masculi iau la rost soferitele, motiv pentru care ii indemn sa taca si sa ma lase pe mine sa continui, ca doar eu am voie fiind in semi-cunostinta de cauza

dar jur, ca inafara de cretinul care asculta muzica la ipod in masina si care avea impresia ca eu cand traversez alerg printre masini pentru ca ma antrenez pentru vreun maraton si nu a binevoit sa opreasca decat cand a ajuns cu bara la 2cm de picioarele mele, femeile sunt cele mai proaste soferite

ma sperie. si nu-mi dau seama ce este in capul lor cand fac prostiile pe care le fac, sunt cu capul in nori si piciorul pe acceleratie. intr-o seara 2 au incercat sa ma ajute cu o sinucidere, eu pe trecerea de pietoni, ele certate cu frana

si relaxati-va mai baieti ca nici voi nu sunteti mai breji doar ca voi aveti prezenta de spirit sa nu va isterizati cand faceti o prostie si sa va aruncati mainile in aer si va pastrati fata de pocher, nemernicilor

No comments: