23 February 2008

saptamana asta nu a fost cea mai buna saptamana a mea

mereu pe fuga, mereu in intarziere. ma ofer sa cumpar metode de organizat timup eficient

vineri, am realizat cat de mult pierd stand cu castile pe urechi. i-am tinut la respect pe cei doi motociclisti care aveau tupeul sa mearga pe trotuar... in realitate, habar nu aveam ca sunt in spate

daca stie cineva ce fel de pasare este aceea cu penaj gri-petrol-verzui si cu pata alba pe cap, sa-mi spuna si mie. nu de alta dar am gasit una la intersectia calea victoriei cu splaiul independentei si nu stiam ce este. macar nu era indeajuns de fraiera incat sa fuga pe acolo ca tembela si mima o punga murdara la colt de strada. cand i-am dat drumul a plonjat in dambovita si parea mai pierduta ca niciodata

cand am vazut cum se invarte in gol pe apa m-au napadit remuscarile, parca era mai bine daca o lasam la colt de strada. sau poate ca nu

No comments: