09 February 2008

unlucky is what unlucky does

pentru mine magica sesiune s-a terminat, dar fara spaimele de rigoare. nu partea cu invatatul pune probleme, ci cea cu facutul de referate, proiecte, analize si alte cele pentru ca atunci tot ce se poate intampla rau, se intampla

acum cativa ani am reusit sa scot monitorul din priza, moment de panica astronomica deoarece tocmai ce nu salvasem o lucrare de nspe pagini. pana la urma, mama m-a salvat atragandu-mi atentia asupra unui cablu ce plana suspect

alta data, rds-rcs a decis sa imi fac o surpriza si sa ma lase fara net vreo 2 ore. probabil vroiau sa vada daca ma descurc sa le aflu numarul de la relatii cu clientii fara ajutorul internetului

ieri, au venit niste nenea sa-mi schimbe contorul. nu tu sunat la usa pentru a avertiza sarmanii studenti in criza de timp, nimic. taiat curent, schimbat contor, dupa sunat la usa, pus semnat. operatiunea monstru a durat cam 45 de minute, timp in care l-am sunat pe tata de 3 ori

si desigur, cireasa de pe tort este imprimanta. face ce face si se blocheaza cu cinci minute inainte de a iesi eu pe usa cu proiectul in brate, cu care as iesi daca s-ar printa... imprimanta este ca o femeie care se simte neglijata, cand o bagi mai mult in seama se prinde ca te folosesti de ea si iti scoate ochii ca data viitoare sa te duci la alta

2 comments:

Tom said...

de ce nu imi dai mie sa printez? :)

Anonymous said...

pentru ca nu erai available si am juns mai usor la altcineva. plus ca ador sa reinstalez drivere pt imprimanta, eun hobby