08 November 2007

de ce iubim traducatorii

pentru ca au talentul sa strice super-replicile din filme cu asa-zisele lor traduceri si pentru ca atunci cand dau de termeni tehnice dau nastere la cele mai dubioase expresii

sgh-ceva numere pe care nu le mai tin minte imperecheat cu sgh-alte numere

acum, in realitate era doar o simpla conexiune bluetooth, dar nu poti sa nu stai cu grija in suflet ca ai lasat cu cipul la difuzor telefonul unei colege si ca de acum trebuie sa gasesti o varianta pentru a nu fi legat pe veci de tastele ei si in acelasi timp sa poti sa ii intretii viitorul atasement mms

12 comments:

prowler said...

daaaa traducatoriii sunt naspaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

mda, dar dubleurii sunt si mai naspa :P aleg raul mai putin rau.

prowler said...

cu placere tibi, ma bucur ca ti-a fost de folos linkul catre blogul ginei.

Anonymous said...

of course, se ascunde fata de mine dupa toate chestiile pe care mi le-a facut. or more like, nu mi-a facut nimic :P
vad ca nici la blogroll nu sunt.. eh, eu sa fiu sanatos :D

prowler said...

ba da mah, e blogtopia la blogrol parca

sori am uitat ca trebuia sa chatuim aici :( noapte buna

pinky said...

tibishon esti in minunatia de blogroll :P

ma bucur ca te distrezi la mine pe blog, ca vad ca ai citit ceva posturi

si nu sunt cu mult mai rea decat in real life, trebuie sa recunosti

incerc sa ma intalnesc cu voi cat de des pot, mai ales cu tine (in caz ca ai uitat in liceu eu si cata am promis ca o sa fim familia de profitoare) :P

si tibi play nice cu ceilalti comentatori, stii ca eu va iubesc pe toti

Anonymous said...

scuze, de obicei cand vad un blog al unui prieten intru fara sa ma descalt si imi pun picioarele pe masa. intreab-o pe bianca, nu este nimic personal :P
si in realitate nu esti atat de rea :D

pinky said...

nu-i nevoie sa te scuzi, ne cunoastem de atata timp :)

Anonymous said...

well oricum nu era o scuza. e ca si cum as zice, scuza-ma ca iti dau pumni in fata dar nu ma pot abtine :P i'm still gonna do it :D

Anonymous said...

bah, cine e anonymous?

pinky said...

a very cute guy i know ;)

Tom said...

cu cine s-a imperecheat era mai grav, u're missing it