22 November 2007

ten minutes of girly fame

vechea dilema a persoanelor care isi iau meniul big mac mare cu cola light se reinventeaza. acum se bea semi-lapte aka lapte cu 1,5 grasime aka un fel de bautura din lapte diluat cu apa. motivul?

ca sa ma semi-ingras! na, acum ma lasi sa-mi beau semi-laptele in pace?!?!

ok, dar cu gustul cum ramane?? mai bine mananci sanatos si practici ceva exercitii fizice decat sa recurgi la tot felul de semi-alimente.

screw the calories i need some delicious nutrients in my life

6 comments:

Anonymous said...

Bai asa eram si eu pana sa-mi spuna bf ca daca beau prea mult lapte bag si prea multa grasime in mine. Prefer sa am aceeasi cantitate mare de lapte baut cu mai putina grasime. Diferenta de gust este neglijabila.
Oricum, discutam peste vreo 10 ani cand o sa-ti creasca fundul de doua ori si or sa te puna aia in avion sa platesti si un al doilea bilet. serves you right. cine te-a pus sa bei lapte integral?:D

pinky said...

peste 10 ani comparam fundul meu dublat de laptele gras cu burta de bere, ok?

si please, exista varianta de mijloc, ceva cu 2,4 fatness :P si gust

prowler said...

gina imi place unde bati, dar poate ar trebui sa treci peste aluzii si sa ajungi la the real point:
oameni grasi, nu va mai plangeti ca asa v-a facut dumnezeu si n-aveti ce face, taceti si suferiti caci lumea ne apartine pe drept noua, celor supli si gratiosi!

ingrasarea e un mit

Tom said...

prowler, imi place cum gandesti. Pot sa te citesc?

prowler said...

poti, in masura in care pot sa ma scriu

pinky said...

hmm, miroase a matrimoniale pe aici