04 November 2007

of

ultima perioada s-a prezentat nefasta. am fost numita snoaba pentru ca beau ceai. am descoperit ca nu detest sa plec la masa singura, ca prietenele mele uneori devin isterice la cea mai mica schimare de parametri si ca adora sa asupreasca oamenii care lucreaza in servicii. am fost acuzata de urbanism si trendy-flendiness doar pentru ca am refuzat sa merg la un concert. si aud din ce in ce mai des ca sunt rea si mistocara...

si cineva s-a gasit sa ma anunte ca din anumite puncte de vedere sunt useless, daca nu completely useless

11 comments:

Matilda said...

Am prea mult respect pentru tine ca sa cred ca pleci urechea la ce zic oamenii. :) Tu stii cine esti.

In privinta caracterului de mistocara, cred ca o sa o citez pe Maya Angelou:

People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

celălalt said...

Eu stiu ca esti rea. Problema e ca nu ii pot preveni pe ceilalti. Cine? Gina e rea? N-are cum:) Ce sa le fac eu daca nu ma cred!

Independenta Dependenta said...

mai bine rea, decât mironosiţă, nu?:D

pinky said...

i love irina cause she wuws me si ma intelege :)

teo, mai vorbim noi :P

Anonymous said...

aolo, astia care comenteaza sunt The Others? Salut, noi suntem Primii.. now fuck off :D

Independenta Dependenta said...

poate că sunteţi voi primii, dar cu siguranţa eu sunt prima pe care o iubeşte pinky :D

Tom said...

eu am aflat ca ma uraste

pinky said...

de la cine, spune-mi si mie :)

Anonymous said...

asa, kiss ass si poate nu o sa scrie nimic rau despre voi. in curand o sa se ajunga la amenintari de genul 'te spun lui gina' :D

Tom said...

deja esti rau

prowler said...

exact, tibi nu te mai baga. e treaba ginei sa fie rea aici, nu vezi ca o inhibezi?!?!