27 November 2007

efectele unui weekend muncit

auzi, tu ai oua kinder in gura? daca bati cu unghiutele in dinti, cineva trebuie sa te intrebe si asa ceva

ce pasarica draguta!
ce ma, saracia aia de pasare?! vrabiutele sunt cele mai cretine pasari. ele, graurii si ciorile

classic case of beauty is in the eye of the beholder

hotelul de gheata este un fel de iglu mai mare (alta revelatie spectaculara)

si ca tot am vorbit de pasarele, doar ca era vorba de papagalul subnutrit... aoleu, cred ca mi-a inghetat pasarica

bonus:

astia zici ca sunt din reclamele calvin klein
da, dar varianta cu urati
(chiar erau uratei)

mama, mama, ce vine acum. ce tipa, mama, mama
inteleg ca iti plac tipele cu sanii mici?
cred ca se poate zice si asta. da. nu. poate. nu stiu, nu m-am gandit

6 comments:

Anonymous said...

heeeei,nu e subnutrit. mananca numai mei cu vitamine,da?e fit :P

pinky said...

ahem, sigur ca e cu vitamine, ca altfel cum ar supravietui pana la urmatoarea masa?

Anonymous said...

:)) o vedeam venind

Tom said...

de departe vezi venind, s-auzi mandra glasuire a padurii de argint

Anonymous said...

auzi,ginutz,cica esti padure...si de argint pe deasupra.cand ti-am zis sa pui niste aur alb pe tine nu m-ai ascultat :P

pinky said...

da, dar macar sunt din metal nobil. puteam fi din plexiglass sau polistiren :(