07 November 2007

mesaj catre urania

iti multumesc ca ai grija sa o anunti pe mama in legatura cu evenimentele din viata mea, daca nu ai fi tu cum oare ar sti ea ca:

- tensiunile din viata mea amoroasa nu au disparut
- urmeaza o perioada bogata in noi experiente romantice
- trebuie sa ma ingrijesc mai bine de sanatate in urmatoarele 3 zile pentru ca uranus il incaleca pe marte
- nu ar trebui sa fac investitii in urmatoare perioada deoarece luna nu stiu ce pazeste (deci fara de shopping la mall-oh noes, oh noes)

si multele altele pe care nu mi le amintesc. tin sa iti multumesc ca o tii pe mama la curent cu evolutia vietii mele amoroase, fara tine ar trebui sa fac eu asta :)

p.s. horoscopul sucks

3 comments:

Independenta Dependenta said...

subscriu! tocmai m-a avertizat mama să-mi iau fularul pentru că, undeva în univers, doi pui de planete trag cu praştia exact în amigdalele mele, iar singura persoană care le-a surprins în fapt e, desigur, Urania! :))

pinky said...

urania vorbeste doar pe limba mamelor ingrijorate ;)

Anonymous said...

Va rog foarte mult sa imi de-a cineva o adresa de e-mail a lui URANIA, este foarte important.

Va multumesc foarte mult

txtgt@yahoo.de